Ahad, 10 Januari 2010

Baju Cinta...


seorang ibu mertua (berumur lingkungan 50an)datang menziarahi rumah anak menantu perempuannya yang baru berkahwin. setelah membunyikan loceng, si mertua terkejut kerana mendapati menantu perempunnya yang membuka pintu tanpa seurat benangpun di badannya. tanpa di tanya, si menantu berkata "saya sedang menunggu suami saya pulang dari berkerja!".

"tapi kau telanjang !!!???" marah si ibu mertua.


"ini BAJU CINTA saya" balas si menantu

"BAJU CINTA ??" si mertua kehairanan

"ya, suami saya menyukainya, saya juga begitu senang MEMAKAInya"

"saya harap mak dapat balik dulu sebelum suami saya pulang keran tentu suami saya nanti akan berasa malu melihat saya memakai BAJU CINTA ini di hadapan mak" pinta si menantu.

Si mertua faham kehendak anak menantunya. dalam fikirannya mungkin itu cara terbaru si isteri melayan sang suami. di dalam perjalanan pulang si mertua mendapat idea ... fikirnya dengan mengikut cara anak menantunya, sudah tentu dia dapat mengeratkan hubungannya dengan suaminya yang sudah berumur.

sesampai di rumah, si mertua tadi menanggalkan semua pakaiannya, mandi, berbedak dan memakai minyak wangi sewangi wanginya. kemudian si mertua tadi pun menunggu suaminya pulang dari bekerja.

dalam berberapa ketika suami si mertua tadi pulang, dengan bangganya si mertua tadi menayangkan tubuh badan yang tanpa seurat benang kepada suaminya. (dengan gaya ala marilyn monroe)

"kenapa dengan kau nie ... buang tebiat???" marah si suami tadi.

"ini lah BAJU CINTA bang" kata si mertua tadi

"hah? BAJU CINTA???" soal si suami sambil memandang dari atas kebawah.seketika si suami tadi menambah

"KENAPA TAK SETERIKA DULU ??? NAMPAK SANGAT KEDUTNYA"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan